Využijte slevu na své nákupy díky našemu věrnostnímu programu! Získejte slevu 5% při celkové útratě nad 2000 Kč, 10% při celkové útratě nad 4000 Kč, nebo 15% při celkové útratě nad 8000 Kč.
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Reklamační podmínky (vrácení zboží, peněz)
Reklamační podmínky (vrácení zboží, peněz)

6. Reklamace a záruka
6.1. Záruční lhůta je u lahví stanovena zákonem na 2 roky. U Bag-in-Boxů je záruční
lhůta stanovena na 5 měsíců.
6.2. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím výrobku či jeho
opotřebením neodpovídajícím způsobem.

6.3. Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k
zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce.
Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží jeho stav. Pokud je obal
porušený a zásilka vykazuje zjevné znaky poškození, je zákazník povinen sepsat s
dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zboží bylo
doručeno v pořádku.
6.4. Zákazník je v případě reklamace povinen na adresu prodávajícího podat písemně
žádost o reklamaci. V žádosti zákazník musí přesně specifikovat vadu výrobku a
navrhnout způsob reklamace.
6.5. Reklamované zboží je zákazník povinen doručit na adresu prodávajícího na vlastní
náklady. Zboží musí být doručeno v původním obalu, s veškerým příslušenstvím.
Zákazník je povinen zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
6.6. Zákazník má povinnost zaslat reklamované zboží na adresu prodávajícího
doporučeně. Prodávající není povinen převzít zboží zasílané na dobírku.

7. Výměna, vrácení zboží a peněz
7.1. V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat vašim představám, máte právo
jej bez udání důvodu vyměnit nebo vrátit. Podmínky vrácení jsou následující:
-Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky.
-Zákazník musí zaslat zboží doporučeně na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů
od obdržení zásilky.
-Nárok na výměnu či vrácení zboží má zákazník pouze v případě, že zboží nejeví známky
jakéhokoliv opotřebení nebo znečištění a je zasláno zpět v originálním obalu se všemi
etiketami a příslušenstvím od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží.
7.2. Ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího bude zkontrolován jeho stav.
Pokud nebude zboží nijak opotřebeno, může si zákazník vybrat libovolnou věc z
nabídky www.eshop.vinnydum.cz (v případě výměny) nebo si může vybrat, jakým
způsobem mu budou vráceny peníze (složenkou či bankovním převodem). Pokud si
zákazník při výměně vybere zboží s nižší hodnotou, než byla cena vráceného zboží,
bude mu rozdíl doplacen. Pokud si naopak vybere zboží s vyšší hodnotou, uhradí rozdíl
v ceně zákazník. Pokud zákazník při nákupu původního zboží platil poštovné, vrací se
vždy pouze hodnota zboží, nikoliv poštovné. Pokud zákazník převezme zboží dodané
dle řádné objednávky, přičemž na základě kritérií obchodních podmínek mu byla
poskytnuta doprava zdarma ALE ON se rozhodne toto zboží vrátit s tím, že si objedná
zboží nové, je třeba aby původní zboží vrátil na vlastní náklady a uhradil dopravu, která
mu byla poskytnuta zdarma.  Pro objednávku pak dalšího zboží se postupuje standartní
cestou dle obchodních podmínek. Dopravu zboží od zákazníka k prodávajícímu hradí
vždy zákazník.

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete
Dúbrava 1605,
696 81 Bzenec
 
Právnická osoba je zapsána v obchodním rejstříku vedeného u Městského soudu v Praze pod sp. zn.: C 198012.
 
Kontakty
Zákaznická podpora
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz